سرپرست مسابقات قرآنی مرحله نیمه‌نهایی منطقه یک کشور:

مسابقات قرآن، نهج البلاغه و اذان منطقه یک کشور در ساری برگزار می‌شود

«خلیل‌پور» گفت: مسابقات قرآن، نهج البلاغه و اذان منطقه یک کشور در ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ - 06March 2024

مسابقات قرآن، نهج البلاغه و اذان منطقه یک کشور در ساری برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «عباس خلیل‌پور» مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسابقات قرآن، نهج البلاغه و اذان منطقه یک کشور در ساری برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۵۹ نفر و به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری و در مجتمع بهزیستی شهر ساحلی فرح آباد ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: بیست و هفتمین دوره مسابقات نیمه‌نهایی قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران، ویژه کارکنان و خانواده مناطق ساری، چالوس، گیلان و گلستان است.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به اینکه این مسابقات هر ساله با اقبال بیشتر همکاران و خانواده‌های مجموعه نفت برگزار می‌شود، ادامه داد: شیوه‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی از بسته‌های تشویقی وزارت نفت در راستای جذب همکاران و خانواده‌ها، موجب گرایش بیشتر طی سال‌های اخیر شده است.

خلیل‌پور تشویق شرکت در کلاس‌های صوت لحن، تجوید حفظ، نهج البلاغه و تفسیر قرآن در موسسه‌های قرآنی را از فعالیت‌های حوزه توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی منطقه ساری اعلام کرد.

سرپرست مسابقات قرآنی مرحله نیمه‌نهایی منطقه یک کشور همچنین برگزاری مسابقات کتبی و شفاهی مفاهیم در مناسبت‌های مختلف و برگزاری محفل قرآنی را از دیگر برنامه‌های منطقه ساری دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار