جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران:

دشمن در صدد اختلاف افکنی در جامعه است

سرتیپ پاسدار «فضلی» گفت: امروز دشمن درصدد اختلاف افکنی و ایجاد فاصله و جدایی بین ما و نایب امام زمان (عج) است و می‌خواهد با اختلاف افکنی برادری و وحدت ما را از بین ببرد که باید مراقب و هوشیار بود و از این وحدت باید پاسداری و مراقبت کرد.
کد خبر: ۶۵۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ - 06March 2024

دشمن در صدد اختلاف افکنی در جامعه است/از این وحدت باید پاسداری کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سرتیپ پاسدار «علی فضلی» امروز در یادواره شهدای محله نوروز آباد گناوه با تقدیر از برگزارکنندگان این آئین معنوی اظهار داشت: دفاع مقدس و جبهه آن قدر ره توشه دارد که اگر هر کسی دستی به دامان هر کدام از شهدا بزند حتماً عاقبت به خیری در بر خواهد داشت. این یادواره شهدا و برنامه همه ساله شما حکایت از همین امر مهم دارد و برای روشنگری و آشنایی جوانان با ارزش‌ها و مبانی اسلام و انقلاب است.

وی با روایت خاطراتی از عملیات والفجر ۸ و نحوه اجرا این عملیات مهم و توفیقات الهی ادامه داد: خداوند عنایتی کرد و حوادثی در آن روز‌های این عملیات افتاد، اما فرزندان حضرت امام (ره) و امت ایران پیروز شدند. ۷۴ روز طول عملیات والفجر ۸ است و ما در هیچ عملیاتی به اندازه این عملیات زمان طولانی نبرد را نداریم و در حالی که در عملیات بیت المقدس بیشترین مساحت جغرافیایی آزاد شده، اما در عملیات والفجر ۸ بیشترین شب و روز نبرد را فرزندان امام و امت اسلامی داشتند.

وی ادامه داد: امروز دشمن درصدد اختلاف افکنی و ایجاد فاصله و جدایی بین ما و امام، مرجع و مراد ما و نایب امام زمان (عج) است و می‌خواهد با اختلاف افکنی برادری و وحدت ما را از بین ببرد که باید مراقب و هوشیار بود و از این وحدت باید پاسداری و مراقبت کرد. با حمایت‌های بی دریغ شهید والامقام «شهید حاج قاسم سلیمانی» که مسلمان را مسلح، حمایت و پشتیبانی کرد، امروز وقتی مذاکره با صهیونیست‌ها انجام می‌شود از درون غزه و منطقه مقاومت پیام می‌دهند که مبادا برادران ما در مقابل صهیونیست‌ها کوتاه بیایند، ما شهید و مجروح می‌دهیم اما در دفاع از دین خدا مبادا با دشمن مصالحه کنید مگر آنکه آرمان‌های فلسطین مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار