رئیس سازمان بسیج رسانه خبر داد؛

اختتامیه راهیان پیشرفت سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود

کارآموزیان از برگزاری مراسم اختتامیه راهیان پیشرفت سال ۱۴۰۲ با حضور جمعی از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی سراسر کشور در آبادان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ - 06March 2024

اختتامیه راهیان پیشرفت سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، جمعی از اصحاب رسانه‌ و فعالان فضای مجازی از سراسر کشور، امروز (چهارشنبه) در قالب کاروان شهدای رسانه جهت بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس و پالایشگاه نفت آبادان وارد این شهر شدند. 

«مرتضی کارآموزیان» رئیس سازمان بسیج رسانه در جمع اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، اظهار داشت: امروز سی‌امین کاروان شهدای رسانه با حضور در یادمان‌های دفاع مقدس با رشادت‌ها و از خودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند. 

کارآموزیان ادامه داد: اختیامیه کاروان‌های راهیان‌ پیشرفت امروز با حضور سردار «سید قاسم قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آبادان برگزار خواهد شد. 

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در این سفر نشست هم‌اندیشی خواهند داشت؛ همچنین با حضور در پایگاه‌ پهپادی نیروی هوافضای سپاه از پیشرفت‌های این نیرو در حوزه پهپادی آشنا می‌شوند و در ادامه نیز با حضور در یادمان والفجر هشت از نزدیک نسبت به توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه آگاهی پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار