در راه فتح قله‌ایم/ فرمانده سپاه کربلا:

راهیان نور محل ایجاد شور و نشاط برای آینده‌سازان کشور است

سردار «مسلمی» با اشاره به حال و هوای وصف ناشدنی راهیان نور، گفت: جوانان آینده‌ساز کشور در این مناطق با شور و نشاط حضور پیدا کردند تا از این فضای معنوی بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۶۵۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶ - 06March 2024

راهیان نور محل ایجاد شور و نشاط در آینده سازان کشوربه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که امروز توفیق پیدا کردیم در سرزمین‌های نور، در قدمگاه شهدای عزیز، در منطقه‌ی فتح المبین حضور پیدا کنیم.

سردار مسلمی با اشاره به حال و هوای وصف ناشدنی در این منطقه، افزود: جوانان آینده ساز کشور در این مناطق با شور و نشاط حضور پیدا کردند تا از این فضای معنوی بهره‌مند شوند.

 وی اذعان داشت: از همه‌ی دست اندرکاران برگزارکننده راهیان نور تقدیر و تشکر می‌کنم من جمله استاندار، فرمانداران، شهرداران، دهیاران، بخشداران، فرماندهان نواحی، حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌های مقاومت، روسای دانشگاه‌ها، مدیران کل آموزش و پرورش و همه عزیزانی که کمک کردند و دست به دست هم دادند که یک کار بسیار خوب و ارزشمندی امسال اتفاق بیفتد.

فرمانده سپاه کربلا از آمار افراد اعزامی به مناطق جنوب کشور خبر داد و گفت: در سال گذشته حدود ۱۱ هزار نفر اعزام به مناطق راهیان نور داشتیم و این تعداد تا به امروز حدود ۱۳ هزار نفر اعزام رسیده است که تا پایان سال بین شانزده الی هفده هزار نفر می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار