جانشین فرمانده کل سپاه: 

بیش از ۹۰ درصد کشور‌های جهان علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا تظاهرات کردند

سردار فدوی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، گفت: در بیش از ۹۰ درصد کشور‌های جهان مردم علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا تظاهرات کردند.
کد خبر: ۶۵۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ - 07March 2024

بیش از ۹۲ درصد کشورهای جهان علیه رژیم صهیونسیتی و آمریکا تظاهرات کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز (پنج‌شنبه) در یادواره شهدای شهر ونک، با بیان اینکه حضور مردم پشتوانه نظام اسلامی است، اظهار داشت: علی‌رغم تمامی تلاش‌های دشمنان اسلام برای منصرف کردن مردم از حضور در پای صندوق‌‌های رای، مردم سمیرم ۸۵ درصد در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و این افتخاری برای مردم این خطه است.

وی با اشاره به حضور ۴۲ درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی در کل کشور، افزود: این میزان در حالی است که تمامی دشمنان برای خالی کردن صندوق‌های رای از حضور مردم و آوردن مشارکت به زیر ۲۰ درصد تمام تلاش خود را از طریق جنگ رسانه‌ای، اقتصادی و ایجاد تحریم‌ها به کار گرفتند. 

سردار فدوی با بیان اینکه تمام مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه به جنگ اقتصادی بازمی‌گردد‌، تصریح کرد: مردم برای بیت حق و باطل تفکیک قایل می‌شوند و لذا وقتی دشمنان به مردم القا می‌کنند که پای صندوق‌های رای حاضر نشوید، مردم به دشمن پاسخ منفی می‌دهند.

جانشین فرمانده کل همچنین با اشاره به عملیات «طوفان‌الاقصی» و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ابراز کرد: در سال ۱۴۰۲ پس از ۷۵ سال اشغال فلسطین، مردم بیش از ۹۰ درصد کشورهای جهان علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تظاهرات کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار