«سنتکام» مدعی سرنگون کردن پهپاد‌های یمن شد

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در بیانیه‌ای مدعی شد: سه پهپاد که از نواحی تحت کنترل یمنی‌ها شلیک شده بودند را منهدم کرده است.
کد خبر: ۶۵۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ - 08March 2024

«سنتکام» مدعی سرنگون کردن پهپاد‌های یمن شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملاتی را علیه چهار موشک ضدکشتی و یک پهپاد که از نواحی تحت کنترل یمنی‌ها شلیک شده‌اند انجام داده است.

خبرگزاری رویترز با گزارش این خبر افزود: «سنتکام» علاوه بر این مدعی شده نیرو‌های این نهاد سه پهپاد را که از نواحی تحت کنترل یمنی‌ها به سمت خلیج عدن شلیک شده بود را منهدم کرده است.

ارتش یمن در چند ماه گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیرو‌های یمنی تاکید کرده‌اند که کشتیرانی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی‌ها آزاد است و آن‌ها از امنیت کامل برخوردار هستند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار