رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران:

«امیرحسین زارع» رتبه برتر جشنواره ملی جوانان ایران زمین را کسب کرد

«غفارپور» گفت: جهان پهلوان «امیرحسین زارع» در جشنواره ملی جوانان ایران زمین موفق به کسب رتبه اول و بعنوان موفق‌ترین جوان کشور در حوزه ورزش شد.
کد خبر: ۶۵۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ - 08March 2024

«امیرحسین زارع» رتبه برتر جشنواره ملی جوانان ایران زمین را کسب کردبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، جهان پهلوان «امیرحسین زارع» که از سوی سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران جهت شرکت در جشنواره ملی جوانان ایران زمین معرفی شده بود موفق به کسب رتبه اول و بعنوان موفق‌ترین جوان کشور در حوزه ورزش شد.

«کاظم غفارپور» رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران گفت: این جشنواره با حضور «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان، «میثم لطیفی» رئیس سازمان اداری و استخدامی، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و سایر مسئولان وزارت ورزش در محل همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد.

غفارپور اضافه کرد: این جشنواره بعد از ۱۰ سال برگزار و در ۱۰ شاخه جوانان برگزیده ایران مشخص و معرفی شدند.

وی بیان داشت: این جوانان از بین چهار هزار و ۵۰۰ نفر جوان نخبه و با همکاری وزارت ورزش و جوانان و ۱۹ دستگاه دیگر مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت ۳۱۰ نفر منتخب در این مراسم حضور یافتند که از بین آن‌ها ۱۰ جوان برگزیده معرفی شدند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران یادآور شد: این جشنواره در بخش‌های ادبیات و شعر. دانش بنیان. فعال اجتماعی. فعال جهادی. فیلم. قرآن و خادم اهل‌بیت. کارآفرینی. کنش‌گر رسانه. موسیقی و ورزش برگزار شد که «امیرحسین زارع» در بخش ورزش حائز رتبه برتر شد. به نفرات برگزیده تندیس و ۲ سکه بهار آزادی اهدا شد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران تاکید کرد: امیرحسین زارع و تعدادی از ورزشکاران مازندرانی جهت شرکت در این جشنواره به اداره کل ورزش وجوانان استان مازندران ازسوی این سازمان معرفی شده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها