آنروا از کشته شدن روزانه ۶۳ زن در غزه خبر داد

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) در روز جهانی زن هشدار داد که زنان غزه همچنان پیامد‌های این جنگ وحشیانه رژیم صهیونیستی را تحمل می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ - 09March 2024

آنروا از کشته شدن روزانه ۶۳ زن در غزه خبر دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «به طور میانگین، روزانه ۶۳ زن در غزه کشته شده‌اند که ۳۷ نفر آن‌ها مادرانی هستند که ناچار به ترک خانواده‌های خود شده‌اند» این‌ها جدیدترین هشدار‌های آنروا در روز جهانی زن است.

بسیاری از مقام‌های غربی در خصوص وضعیت اسفناک زنان و کودکان در غزه بار‌ها هشدار داده‌اند، اما اقدام چندانی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی انجام نمی‌دهند.
رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا جو بایدن در جریان سخنرانی سالانه بامداد دیروز (جمعه) امروز گفت گفت «بیش از ۳۰ هزار غیرنظامی در غزه کشته شده‌اند که در بین آن‌ها هزاران زن و کودک بی‌گناه وجود دارد».

بایدن همچنان به حمایت از رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد و در مقابل درخواست‌ها برای اعمال فشار به تل‌آویو برای توقف جنایات علیه فلسطینیان مقاومت کرده است.

آنروا در پیامی که در صفحه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) منتشر کرد در خصوص وضعیت زنان در غزه در پی جنایات رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت که از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، دست‌کم ۹ هزار زن در غزه به شهادت رسیده‌اند و همچنین تأکید کرد که این آمار احتمالاً بالاتر است.

آنروا در این خصوص توضیح داد «این رقم احتمالاً کمتر از مقدار واقعی است، زیرا تعداد زنان بیشتری هستند که زیر آوار‌ها جان باخته‌اند».

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها