معرفی کتاب؛

«آموزش و تبلیغات در جبهه و جنگ»

کتاب «آموزش و تبلیغات در جبهه و جنگ» به قلم روحانی شهید سردار «سید محمدطاهر طاهری گرگانی» و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی منتشر شد.
کد خبر: ۶۵۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۷ - 28March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، کتاب «آموزش و تبلیغات در جبهه و جنگ» به قلم روحانی شهید سردار «سید محمدطاهر طاهری گرگانی» با حمایت مرکز نشر آثار و ارزش‌های روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی توسط انتشارات زلال اندیشه به زیور طبع آراسته است.

کتاب «آموزش و تبلیغات در جبهه و جنگ» شامل درآمدی بر نقش روحانیت در جبهه‌ها و فصل‌های شناخت جبهه‌ها و ابعاد مثبت و منفی آن و همچنین چه باید کرد، است.

سید محمد طالبیان پژوهشگر دفاع مقدس در مقدمه کتاب «آموزش و تبلیغات در جبهه و جنگ» آورده است: «یکی از آن خیل عظیم روحانیون رزمی تبلیغی، شهید عزیز سید محمدطاهر طاهری گرگانی بود. او که سطوح عالی علمی را در حوزه‌های علمی و دانشگاه سپری کرده بود با پیوستن به سازمان رزم سپاه پاسداران ضمن ایفای نقش در کسوت رزمنده دلاور، برای تغذیه روحی و معنوی رزمندگان تلاشی مجاهدانه، عالمانه و ماندگار انجام داد و جزوه‌ای از سرفصل‌های معارف ضروری و مهم دینی تدوین کرد تا به انسجام‌بخشی و استغنای معارف حقه الهی مساعدت نماید».

«آموزش و تبلیغات در جبهه و جنگ»

بخشی از کتاب

از آغاز جنگ مسئله تبلیغ و اهمیت تبلیغات و تأثیر آن در جبهه بسیار مشهود بود و بعد‌ها روشن شد. بار‌ها رزمندگان عزیز ما اظهار دشته‌اند که وجود یک روحانی در جبهه گویا همچون ۱۰۰ یا ۲۰۰ تانک و بیشتر موثر است. هرچند که مسائل معنوی را نمی‌توان با مقیاس مادی سنجید.

کتاب «آموزش و تبلیغات در جبهه و جنگ» در ۱۰۲ صفحه در سال ۱۴۰۲ چاپ شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار