معاون فرهنگی دانشگاه مازندران:

دفاع مقدس به صورت علمی در دانشگاه‌ها جریان‌سازی می‌شود

«علویان» بر لزوم جریان سازی دفاع مقدس در دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: تلاش داریم دفاع مقدس را به صورت علمی به دانشگاهیان ارائه دهیم.
کد خبر: ۶۵۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳ - 09March 2024

معاون فرهنگی دانشگاه مازندران: دفاع مقدس به صورت علمی در دانشگاه‌ها جریان سازی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، همایش مسئولان دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران صبح امروز با حضور سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، «مرتضی علویان» معاون فرهنگی دانشگاه مازندران و مسئولان دفاتر شهرستان‌ها در بابلسر آغاز شد.  

«مرتضی علویان» معاون فرهنگی دانشگاه مازندران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر لزوم جریان سازی دفاع مقدس در دانشگاه‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: تلاش داریم دفاع مقدس را به صورت علمی به دانشگاهیان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه فضای دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان جریان دارد، افزود: در مناسبت‌های مختلف برنامه دفاع مقدس در دانشگاه برگزار می‌شود و نشست با دانشجویان خارجی در سال ۱۴۰۳ پیش بینی شده است.

«سید باقر طاهری» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر نیز از تولید ۱۰ مستند دفاع مقدس در شهرستان خبر داد و بیان کرد: برپایی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در شهرستان بابلسر، ارائه عملکرد دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر در نمایشگاه کشوری، تهیه و تولید ۷ کتاب با محوریت دفاع مقدس و شهدا از جمله اقدامتی است که در این دفتر انجام شد.

«فخاری» مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان بهشهر، روایتگری دفاع مقدس، تکمیل پرونده‌های شهدا، برگزاری یادواره شهدای شهرستان با محوریت روحانی شهید «هاشمی نژاد»، تولید کتاب دفاع مقدس و شهذا را از جمله اقدامات سال ۱۴۰۳ اعلام کرد.

«عبدالرسول حاجیان» مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس میاندورد با بیان اینکه کار تولید کتاب دفاع مقدس و شهدای شهرستان را شروع کردیم، گفت: کتاب «قهرمان محله ما» در سال جاری چاپ و توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار