رییس کل دادگستری استان اصفهان:

خیران اصفهان پیشتاز کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هستند

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به برگزاری مراسمات متعدد گلریزان جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، گفت: خیران نیک اندیش اصفهان پیشتاز کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هستند.
کد خبر: ۶۵۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵ - 09March 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین «اسداله جعفری» رئیس کل دادگستری استان اصفهان در مراسم گلریزان انجمن حمایت از خانواده زندانیان اصفهان در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اظهار داشت: این مراسم از اقدامات پسندیده‌ای است که هر ساله در استان اصفهان برگزار می‌شود و هر ساله استان اصفهان متناسب با دیگر ویژگی‌های فرهنگی و مذهبی اش در حوزه کمک خیران نیک اندیش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نیز سرآمد کشور است.

وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان نیز مراسم دیگری با عنوان یک شهر ضیافت به همت ستاد دیه، خیرین و محسنین در سراسر استان برگزار می‌شود که هدف آن آزادی زندانیان مالی و جرایم غیر عمد است.

رئیس دستگاه قضایی استان در ادامه ضمن تقدیر ازخیرین اصفهانی که همه ساله بیش از دیگر نقاط کشور با احسان و نیکوکاری مبالغ قابل توجهی برای کمک به زندانیان و دیگر امور خیریه اهدا می‌کنند اضافه کرد: خیرین و نیکوکاران در این مراسم گلریزان علاوه بر اهدای مبالغ نقدی، اقلامی از جمله لباس، بسته‌های معیشتی و بهداشتی و... برای دستگیری از خانواده زندانیان نیازمند اهدا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار