مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران:

یادمان شهدای گمنام بهترین مکان برای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است

حجت الاسلام «رضایی» گفت: یادمان شهدای گمنام بهترین مکان برای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است و باید بهترین استفاده را از این مکان داشته باشیم.
کد خبر: ۶۵۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ - 09March 2024

یادمان شهدای گمنام بهترین مکان برای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «عیسی رضایی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران در آیین افتتاح یادمان شهید گمنام رزکنار شهرستان بابلسر اظهار داشت: شهدای گمنام دو مقام دارند یکی مقام شهادت و یکی هم گره گشایی و هر کس به شهدا توسل کند قطعا آنها در درگاه خدا برایش دعا خواهند کرد. 

وی با تشکر و تقدیر از بخشدار رودبست، دهیار رزکنار و فرمانده پایگاه این روستا که در احداث این یادمان تلاش ویژه داشتند، گفت: شهید گمنام باعث تحول و رونق فرهنگی این منطقه و محله خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: مزار شهدا تا قیامت محل زیارت دلدادگان و عاشقان و دارالشفای آزادگان خواهد بود و اینجا مأمن و محل همه جوانان و نوجوانان و اهالی منطقه در مناسبت‌های مختلف بویژه ماه مبارک رمضان که در پیش داریم، خواهد بود.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار منشأ آثار و برکاتی خواهد شد و محل روایتگری برای فرهنگ ایثار و شهادت است و باید بهترین استفاده را از این مکان داشته باشیم.

پیکر شهید گمنام ۲۶ ساله از عملیات کربلای ۶ همزمان با ایام فاطمیه در تاریخ ۲۶ آذر سال جاری در روستای «رزکنار» بخش رودبست بابلسر خاکسپاری شد و یادمان این شهید گمنام به همت مسئولان این روستا و با مشارکت مردم و خیرین با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان احداث شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار