مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

یادمان شهدای گمنام محلی برای نمایش سیره شهدا است

سرهنگ پاسدار «سلامی» گفت: یادمان شهدای گمنام محل برکات الهی و معنوی و نمایش سیره شهدا است.
کد خبر: ۶۵۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲ - 09March 2024

یادمان شهدای گمنام محلی برای نمایش سیره شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در آیین افتتاح یادمان شهید گمنام رزکنار بابلسر با بیان اینکه این مجموعه محل برکات الهی و معنوی است، اظهار داشت: در شرایط امروز که جوانان ما گرفتار جنگ ترکیبی هستند یک برنامه در این مکان برگزار شود جوانان را بیمه و رستگار خواهد کرد.

وی بر لزوم برگزاری محفل روایتگری و مناسبت‌های دفاع مقدس در طول سال تأکید کرد و افزود: اینجا پایگاه فرهنگی است که سیره شهدا را نمایش می‌گذارد.

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه یادمان شهدای گمنام رزکنار بابلسر اولین یادمان شهید گمنامی است که ۱۰۰ درصد کار احداث را در سال جاری با کمک خیرین و مردم به اتمام رساند، گفت: برای سفر دوم رئیس جمهوری تکمیل یادمان‌های نیمه کاره استان را پیشنهاد خواهیم داد تا اعتبار آن دیده شود و در این صورت کمکی هم به این مکان خواهیم داشت.

پیکر شهید گمنام ۲۶ ساله از عملیات کربلای ۶ همزمان با ایام فاطمیه در تاریخ ۲۶ آذر سال جاری در روستای «رزکنار» بخش رودبست بابلسر خاکسپاری شد و یادمان این شهید گمنام به همت مسئولان این روستا و با مشارکت مردم و خیرین با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان احداث شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار