سرپرست بخشداری رودبست:

حضور شهید گمنام در بخش رودبست مایه مباهات و افتخار است

«اسماعیل‌زاده» با بیان اینکه شهدا را مأمن و مأوای خود می‌دانیم، گفت: حضور شهید گمنام را در بخش رودبست مایه مباهات و افتخار می‌دانیم.
کد خبر: ۶۵۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵ - 09March 2024

حضور شهید گمنام در بخش رودبست مایه مباهات و افتخار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «حسن اسماعیل زاده» سرپرست بخشداری رودبست امروز در آیین افتتاح یادمان شهید گمنام رزکنار بابلسر با بیان اینکه شهدا را به عنوان مأمن و مأوای می‌دانیم، گفت: حضور این شهید را مایه مباهات و افتخار می‌دانیم.

وی افزود: شهر هادی شهر برگرفته از نام آیت الله روحانی (ره) است و بخش رودبست یکی از بخش‌های فعال و سرآمد در شهرستان است و در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری یکی از بخش‌های موفق در سال‌های اخیر هستیم.

این مسئول اذعان داشت: نمونه بارز موفقیت این بخش را حضور حداکثری مردم در انتخابات اخیر است که نسبت به دوره قبل افزایش مشارکت حدود ۱۰، ۱۲ درصدی داشتیم و مردم ولایتمدار برای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پای صندوق آمدند و نتیجه بسیار عالی، خوشایند و خوب را برای این منطقه رقم زدند و همه این‌ها را ندیون خون پاک شهدا می‌دانیم.

پیکر شهید گمنام ۲۶ ساله از عملیات کربلای ۶ همزمان با ایام فاطمیه در تاریخ ۲۶ آذر سال جاری در روستای «رزکنار» بخش رودبست بابلسر خاکسپاری شد و یادمان این شهید گمنام به همت مسئولان این روستا و با مشارکت مردم و خیرین با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان احداث شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها