رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛ 

راهیان نور بزرگترین و مهم‌ترین اقدام فرهنگی کشور

چمران گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موضوع راهیان نور و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات موثر و ارزشمندی انجام داده است. 
کد خبر: ۶۵۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸ - 10March 2024

راهیان نور بزرگترین و مهم‌ترین اقدام فرهنگی کشور/ اقدامات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارزنده و ارزشمند استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در دویست و بیست و یکمین جلسه شورا با اشاره به ۲۰ اسفند روز راهیان نور، اظهار داشت: راهیان نور مهمترین و بزرگترین اقدام فرهنگی کشور است که پس از اتمام دفاع مقدس و با هدف بازدید ملت ایران از یادمان‌های دفاع مقدس آغاز شده است. 

چمران گفت: مردم با حضور در یادمان‌های دفاع مقدس با از خودگذشتگی، ایثار و جانفشانی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند و این اقدام بسیار ارزنده است. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موضوع راهیان نور و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات موثر و ارزشمندی انجام داده است. 

وی گفت: امسال به دلیل ماه مبارک رمضان، راهیان نور از ۲۲ بهمن ماه شروع شده است و بحمدالله استقبال خوبی صورت گرفته است. 

چمران با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار تاکید کردند که نباید اجازه داد شیرینی حضور مردم در انتخابات تلخ شود. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم با بداخلاقی‌ها و بدگویی‌ها شیرینی انتخابات تلخ شود. 

وی اظهار داشت: کسانی که نماینده مردم شدند سعی کنند در مسیر درست و حقیقت باشند و ما بایستی از بیانات معظم‌له درس بگیریم و وقت، انرژی و نیروی خود را صرف خدمت به مردم کنیم. 

چمران با اشاره به قحطی مصنوعی که رژیم صهیونیستی در غزه ایجاد کردند، گفت: رژیم کودک‌کشی صهیونیستی علی‌رغم تمامی اعتراضات اعلام می‌کند که به کشتار خود ادامه می‌دهد و این نوع صحبت کردن‌ها نشان دهنده حمایت آمریکا از آن‌ها است. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شهادت ۹ هزار زن در غزه افزود: امروز علی‌رغم تمامی جنایات علیه زنان در غزه رژیم صهیونیستی عضو گروه حمایت زنان سازمان ملل است و این نشان از تناقض آشکار است. 

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها