معاون شهردار اصفهان:

۵۹۰ غرفه در نمایشگاه تخصصی قرآن و عترت اصفهان شرکت دارند

طحانیان گفت: ۵۹۰ غرفه در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با محور جوانان و سبک زندگی برپا شده است.
کد خبر: ۶۵۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ - 10March 2024

۵۹۰ غرفه در نمایشگاه تخصصی قرآن و عترت اصفهان شرکت دارندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان «احمدرضا طحانیان» دبیر اجرایی نمایشگاه تخصصی قرآن و عترت در افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در محل پل شهرستان با اشاره به تشکیل ۴ کارگروه تخصصی نمایشگاه تخصصی قرآن و عترت اظهار داشت: موسسات قرآنی، سازمان تبلیغات اسلامی، استانداری، شهرداری، نمایشگاه بین‌المللی و انجمن‌ها و موسسات قرآنی با برنامه ریزی جامع، چشم‌اندازی مشخص کردند تا در راستای اعتلای قرآن حرکت کنند.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ انجمن قرآنی خواستار شرکت در نمایشگاه بودند که برخی از این تعداد به دلیل کمبود فضا امکان فعالیت نداشتند و امید می‌رود نمایشگاه قرآن و عترت که در ۷ روز و با محور جوانان و سبک زندگی پیش می‌رود، موثر واقع شود و یکی از تخصصی‌ترین نمایشگاه‌های بهره‌برداری شده در سال ۱۴۰۲ باشد.

کمال حیدری، معاون شهردار اصفهان نیز در ادامه گفت: ۵۹۰ غرفه در نمایشگاه قرآن و عترت دایر است که امید می‌رود بتوانیم بیش از پیش آموزه‌های قرآن را در شهر ولایی اصفهان عملی کنیم که آثار آن در ۲۳هزار شهید اصفهان به چشم می‌خورد.

وی افزود: برنامه‌های ویژه‌ای برای گروه‌های خاص مانند دانشجویان، بانوان و کودکان غزه در سالن همایش‌های نمایشگاه برگزار می‌شود و با توجه به اینکه یکی از گروه‌های موثر در حوزه‌های قرآنی جوانان و نوجوانان هستند مجموعه‌های قرآنی و آموزش پرورش صبح‌ها در این محل گرد هم می‌آیند.

حیدری در پایان گفت: مهم‌ترین دستورات زندگی را باید از قرآن دریافت کرد و قرآنی زندگی کرد که می‌توان با این آموزه‌ها مسیر را به درستی مشخص کرد و تمدن‌سازی را با توجه به انقلابی که برای ارزش سازی و با توجه به ارزش‌های قرآنی رقم خورده است بیش از پیش عملی کرد و راه را برای آیندگان هموار کرد. تمرکز نمایشگاه قرآن و عترت بر جوانان، نوجوانان و بانوان است که امید می‌رود مطلع خوبی برای برگزاری برنامه‌های قرآنی در سطح شهر شود.

در آیین آغاز به کار نمایشگاه قرآن و عترت از یک جلد قرآن مطلا و یک نسخه نوشتاری از مجموعه خاطرات دوران دفاع مقدس و فداکاری‌های مردم اصفهان در آن دوران نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار