تجلیل از فعالان جبهه فرهنگی هنری بسیج در اردبیل

طی مراسمی از منتخبان و فعالان جبهه فرهنگی هنری بسیج استان اردبیل تجلیل شد.
کد خبر: ۶۵۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸ - 11March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، شامگاه روز گذشته (یکشنبه) طی مراسمی باعنوان گردهمایی «شهید محمدحسین سروی‌راد» در فرهنگسرای بانوان اردبیل با حضور سرهنگ پاسدار «سید محمد لطیفی» معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ،«امیر رجبی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرهنگ پاسدار «جهانبخش عطایی» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) از منتخبان و فعالان جبهه فرهنگی هنری بسیج در تجلیل شد.

«سید محمد لطیفی» معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: بیش از پنج رویداد مختلف امسال برگزار شده و امروز ما شاهد تجلیل از نفرات برتر این رویداد‌ها و مسئولین سرشبکه‌های فرهنگی هنری و فعالین مجازی هستیم.

وی در مورد شهید محمدحسین سروری‌راد گفت: این شهید والامقام مسئول فرهنگی پایگاه امام حسن مجتبی (ع) روستای حسین‌آباد گرمسار در ۳۰ شهریور ماه به ضرب گلوله اغتشاشگران مضروب و در ۳۱ شهریور در حین عمل جراحی به شهادت رسید.

رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقش ارزنده ظرفیت بسیج در زمینه فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد و افزود: اگر باورمان این است که در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی باید از ظرفیت‌های بسیج استفاده کرد.

این مسئول به وحدت رویه در کار فرهنگی اشاره کرد و گفت: در کار فرهنگی باید از موازی‌کاری پرهیزکرد و باید با یک برنامه‌ریزی منسجم مناسب به سوی آن حرکت کرد.

رجبی ابراز داشت: بانوان نقش بسیار پرنگی حوزه فرهنگ دارد و باید از ظرفیت بانوان در این زمینه استفاده کرد.

وی به اهمیت پرورش نیرو‌های خوش فکر در حوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود: در جنگ نرم و رسانه‌ای نیازمند پرورش نیرو‌هایی با مهارت بالا هستیم چرا که عرصه فرهنگ و هنر عرصه کار‌های کلیشه‌ای نیست.

جهانبخش عطایی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به نقش رسانه در جنگ نرم اشاره کرد و گفت: شبکه‌سازی یکی از ارکان هر سیستم است و اقدامات جزیره‌ای در حوزه فرهنگ کارساز نیست.

وی متذکر شد: هرکجا بسیج وارد شده به نحو احسن آن کار انجام شده است و امروز میدان رسانه بزرگترین میدان نبرد است که بسیجیان نقش حیاتی را در این زمینه دارند.

 عطایی  ابراز داشت: باید تهدید فضای مجازی را تبدیل به فرصت کرد و با حضور فعال در این زمینه به تولید محتوا و روشنگری پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار