استاندار بوشهر تاکید کرد؛

لزوم افزایش آمادگی در برابر تهدیدات

«محمدی‌زاده» گفت: استان بوشهر به سبب وجود تأسیسات مهم و صنایع مهم از نقاط مهم و حساس کشور است که باید نسبت به تقویت پدافند غیرعامل در این استان توجه ویژه شود.
کد خبر: ۶۵۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ - 11March 2024

لزوم افزایش آمادگی در برابر تهدیداتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد محمدی‌زاده» استاندار بوشهر امروز در نشست شورای پدافند غیرعامل استان بوشهر این استان را در عرصه پدافند غیرعامل یکی از استان‌های مهم دانست و اظهار داشت: استان بوشهر به سبب وجود تأسیسات مهم و صنایع مهم از نقاط مهم و حساس کشور است که باید نسبت به تقویت پدافند غیرعامل در این استان توجه ویژه شود.

وی با تأکید بر برگزاری رزمایش تخصصی پرتوی برای افزایش آمادگی در مقابله تهدیدات احتمالی گفت: افزایش آمادگی در برابر تهدیدات یکی از ضروریات است که رزمایش به این موضوع کمک می‌کند.

وی مراقبت از فیبر نوری و تأسیسات فشار قوی برق و مخازن ذخیره آب در شهرها و روستاهای استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در آستانه عید نوروز تصمیمات لازم برای ایمنی جاده‌ها و کاهش ترافیک اتخاذ شده که لازم است پلیس راه و راهور و حمل و نقل جاده‌ای با استقرار نیروها در محل‌های مورد نظر تردد این خودروها را مدیریت کند.

محمدی‌زاده با تأکید بر تقویت لجستیکی ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در استان بوشهر به ویژه در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای تصریح کرد: ظرفیت ذخیره‌سازی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی و افزایش انبارها مورد توجه قرار گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها