معاون امنیتی و سیاسی استانداری فارس:

پلیس و دستگاه‌های امدادی فارس در کنار مسافران نورورزی قرار دارند

«قزل سفلی» در طرح نوروزی ۱۴۰۳ پلیس و دستگاه‌های امدادی گفت: پلیس و سبز پوشان و سبز قامتان نیروی مقتدر انتظامی برای توسعه امنیت پایدار در کنار مردم و مسافرین ایستاده‌اند.
کد خبر: ۶۵۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ - 11March 2024
پلیس و دستگاه‌های امدادی فارس در کنار مسافران نورورزی قرار دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس فارس، «اسماعیل قزل سفلی» معاون امنیتی و سیاسی استانداری فارس در رزمایش ترافیکی - انتظامی طرح نوروز ۱۴۰۳ فارس با حضور راهداری، پلیس و سایر دستگاه‌های خدمات رسان جاده‌ای و مسئولان استانی امروز، ۲۱ اسفند که در مجتمع شهید فعال شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه استان فارس چهار فصل است، اظهار داشت: استان فارس دارای بیش از سه هزار آثار ثبت شده تاریخی بوده که با وجود امامزادگان به خصوص سومین حرم اهل بیت (ع) مقصد گردشگران داخلی و خارجی است الخصوص امسال که با بهار قرآن تداوم پیدا کرده و همه دستگاه‌های اجرایی، انتظامی در خدمت مسافران عزیز است.
 
وی ادامه داد: فارس دارای بیشترین و طولانی‌ترین محور‌های شریانی و ترانزیت در کشور است به طوری که بیش از هزار و ۸۰ کیلومتر بزرگراه، ۲۲۰ هزار کیلومتر آزاد راه و ۱۲ هزار کیلومتر راه‌های روستایی است.
 
قزل سفلی به ایجاد مجتمع‌های رفاهی بین راهی اشاره کرد و ابراز داشت: مجموعه راهداری با ایجاد ۶۳ مجموعه خدمات مجتمع رفاهی و ۵۲ راهداری خانه فعال آمادگی جهت سفری ایمن در استان فارس را دارد همچنین هلال احمر در بیش از ۱۱۳ نقطه استان فارس در طرح سفیران سلامت آمادگی جهت راهنمایی مسافران دارند.
 
معاون امنیتی و سیاسی استانداری فارس ادامه داد: پلیس قهرمان نیز تا ۱۵ فروردین همراه مردم خواهد ماند و با انضباط بخشی در صدد است تا اقلیت قانون شکن را کنترل کند تا در چهارچوب قانون حرکت کنند لذا پلیس و سبز پوشان و سبز قامتان نیروی مقتدر انتظامی برای توسعه امنیت پایدار در کنار مردم و مسافرین ایستاده‌اند. مجموعه علوم پزشکی با آمادگی بیمارستان‌ها و پزشکان متخصص و فوق متخصص آمادگی خود را ایجاد کرده‌اند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار