رزمایش ترافیکی انتظامی نوروز ۱۴۰۳ در استان فارس آغاز شد

رزمایش ترافیکی - انتظامی طرح نوروز ۱۴۰۳ فارس با حضور راهداری، پلیس و سایر دستگاه های خدمات رسان جاده‌ای و مسئولان استانی در مجتمع شهید فعال شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ - 11March 2024
رزمایش ترافیکی انتظامی نوروز ۱۴۰۳ در استان فارس آغاز شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس فارس - رسول رحمتی، رزمایش ترافیکی - انتظامی طرح نوروز ۱۴۰۳ فارس با حضور راهداری، پلیس و سایر دستگاه‌های خدمات رسان جاده‌ای و مسئولان استانی امروز، ۲۱ اسفند در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز برگزار شد.
 
در این رزمایش، جدای از پلیس انتظامی و راه استان دستگاه‌هایی همچون راهداری و حمل و نقل جاده ای، استانداری فارس، جمعیت هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی حضور داشتند و پس از ایراد سخنرانی «اسماعیل قزل سفلی» معاون امنیتی و سیاسی استانداری فارس و سردار «رهام بخش حبیبی» فرمانده انتظامی استان فارس، رژه رفتند.
 
استان فارس دارای بیش‌ترین و طولانی‌ترین محور‌های شریانی و ترانزیتی است، از این رو مجموعه راهداری، پلیس راه‌ها و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان تمام توان و امکانات استان را برای کاهش حوادث ترافیکی و ایمنی کاربران جاده‌ای به‌کار می‌گیرند.
 
امروزه ایمنی ترافیک یکی از موضوعات مهم و اساسی هر جامعه‌ای بوده که توجه و اهتمام به آن غیرقابل انکار است و در طرح نوروزی ۱۴۰۳ در قالب همراهان سفر ایمن، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس علاوه بر تلاش برای تردد ایمن و روان، در تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی برنامه ریزی لازم فرهنگی را در نظر گرفته است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها