مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران تأکید کرد؛

لزوم تشکیل مجمع نویسندگان حوزوی با محوریت دفاع مقدس در مازندران

حجت الاسلام «رضایی» بر تشکیل مجمع نویسندگان حوزوی با محوریت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت تاکید کرد.
کد خبر: ۶۵۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷ - 11March 2024

لزوم تشکیل مجمع نویسندگان حوزوی با محوریت دفاع مقدس در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «عیسی رضایی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با حجت الاسلام والمسلمین «صدرالله اسماعیل زاده» رئیس حوزه علمیه استان مازندران اظهار داشت: قریب دو  هزار رزمنده روحانی از استان مازندران در دفاع مقدس حضور پیدا کردند که ۴۰۰ طلبه و روحانی به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه تدوین زندگی نامه آزادگان و ایثارگران روحانی و خانواده شهدای روحانی از جمله برنامه‌های این حوزه به شمار می‌آید، افزود: با تشکیل شورای هماهنگی روحانیت در دفاع مقدس کار‌ها را به صورت علمی دنیال خواهیم کرد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران از برگزاری سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در سال ۱۴۰۳ خبر داد و تدریس دو واحد درسی دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان روحانی را از برنامه‌ها دانست و گفت: آمار طلاب و روحانی در این بخش رو به افزایش است.

این مسئول با اشاره به اینکه نویسندگان حوزوی یکی از ظرفیت‌های مهم به شمار می‌آید، بر تشکیل مجمع نویسندگان حوزوی با محوریت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها