فرمانده سپاه دشتی درگفت‌وگو با دفاع‌پرس:

روز بزرگداشت شهدا فرصتی برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس است

سرهنگ پاسدار «زارعی تبار» گفت: اقتدار و عظمت نظام اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاورد‌های آن در عرصه‌های مختلف مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدایی است که با خون خویش عزت، آزادی و استقلال را به ملت ایران هدیه کردند.
کد خبر: ۶۵۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ - 12March 2024

روز بزرگداشت شهدا فرصتی ارزشمند برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت استسرهنگ پاسدار «محمد رضا زارعی تبار» فرمانده سپاه شهرستان دشتی درگفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در بوشهر با گرامیداشت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: اقتدار و عظمت نظام اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاورد‌های آن در عرصه‌های مختلف مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدایی است که با خون خویش عزت، آزادی و استقلال را به ملت ایران هدیه کردند.

فرمانده سپاه دشتی تاکید کرد: ٢٢ اسفند، روز بزرگداشت شهدا، فرصتی ارزشمند برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص بین نسل جوان است.

سرهنگ پاسدار زارعی تبار با بیان اینکه باید در روز شهدا ازخانواده های شهدا و ایثارگران تکریم شود افزود: روز شهدا فرصت مغتنمی است برای مهرورزی و تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران، آنانی که با درک ضرورت و لزوم دفاع از وطن به ندای هل من ناصر ینصرنی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در برابر تجاوز دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند و حماسه‌ای جاودان و سترگ خلق کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها