در حاشیه نشست کمیسیون مقام زن سازمان ملل در نیویورک؛

خزعلی با رئیس کمیسیون ملی زنان لبنان دیدار کرد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه نشست کمیسیون مقام زن سازمان ملل در نیویورک با رییس کمیسیون ملی زنان لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۵۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ - 12March 2024

معاون رییس جمهور ایران با رییس کمیسیون ملی زنان لبنان دیدار کردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده رئیس جمهور روز دوشنبه به وقت محلی با خانم «کلودین عون» (Claudine Auon) رئیس کمیسیون ملی زنان لبنان دیدار کرد.

طرفین در این دیدار، درخصوص سیاست‌ها، راهبرد‌ها و اقدامات خود در راستای حمایت از توان‌افزایی زنان، استیفای حقوق آن‌ها و هدایت دستگاه‌های داخلی در این مسیر تبادل نظر و رایزنی کردند.

شصت و هشتمین نشست کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد روز دوشنبه به وقت محلی برابر با ۱۱ مارس ۲۰۲۴ (۲۱ اسفند) با حضور ۱۰۱ هیأت عالیرتبه از جمله هیأت جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل در نیویورک آغاز به کار کرد.

خزعلی در صدر هیأتی رسمی برای شرکت در این نشست به نیویورک سفر کرده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده قرار است در سخنان خود گزارشی درباره وضعیت زنان در ایران و نیز جامعه بین الملل ارائه کند.

نشست شصت و هشتم کمیسیون مقام زن با موضوع اصلی «پرداختن به فقر و تقویت نهادها و تأمین مالی برای همه زنان و دختران» برگزار خواهد شد.

امسال ۱۰۱ هیأت عالی‌رتبه از سراسر جهان در این نشست به بحث و تبادل نظر و گفت‌وگو پیرامون موضوعات اولویت‌دار زنان خواهند پرداخت.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها