نماینده ولی فقیه در مازندران:

بخشی از ترویج ایثار و شهادت معلول رسیدگی به اسوه‌های ایثار و شهادت است

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه بخشی از ترویج ایثار و شهادت معلول رسیدگی به اسوه‌های ایثار و شهادت است، گفت: هر فردی از جامعه ایثارگران در هر نهادی که مشغول فعالیت است، باید متناسب با شأن خودش عزیزترین باشد.
کد خبر: ۶۵۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹ - 12March 2024

بخشی از ترویج ایثار و شهادت معلول رسیدگی به اسوه‌های ایثار و شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونین و مدیران ستادی استان به‌مناسبت روز شهید، ضمن تبریک حلول ماه رمضان، اظهار داشت: کارکنان بنیاد شهید خادمان راستین جامعه ۲۷۰ هزار نفری ایثارگران هستند.

وی افزود: هم باید از جامعه ایثارگران تجلیل کرد و هم به امورشان رسیدگی کرد و هم به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک کرد، البته بخشی از ترویج ایثار و شهادت معلول رسیدگی به همین اسوه‌های ایثار و شهادت است.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: یعنی وقتی جامعه ببیند که خانواده‌های ایثارگران و شهدا عزیز هستند، با عزت زندگی می‌کنند و در مقابل عظمت آن‌ها سر تعظیم فرود می‌آورند، همین؛ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اما اگر ببینند که به آنان بی توجهی می‌شود همین جامعه را نسبت به جریان ایثارگری گریزان می‌کند و کسی جرات نمی‌کند که به راه ایثارگری برود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هر فردی از جامعه ایثارگران در هر نهادی که مشغول فعالیت است باید متناسب با شان و شئون خودش عزیزترین باشد، عنوان کرد: مورد احترام و توجه و امتیازاتی درخور حقشان باشند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: چنانچه اگر از جامعه ایثارگران برخلاف روش و رویه پدرانشان و شهدا و جانبازان عزیز حرکت و مشی می‌کنند باز هم باید تذکر لازم بدهید که پسر و دختر شهید که از امتیازات تحصیلی برخوردار شدید چرا اینطور رفتار می‌کنید، باید اولین تذکردهنده به آن‌ها مجموعه بنیاد شهید باشد که به آنان توجه کرده است.

این مسئول گفت: معدل رضایتمندی بنیاد شهید باید از معدل هر دستگاه دیگر بیشتر باشد، جهاد کشاورزی، صمت و بازرگانی و دستگاه‌های دیگر هر کدام جامعه هدف دارند، اما رضایت‌مندی بنیاد شهید باید از همه بیشتر باشد، هر چه برای جامعه هدفتان خدمت کنید جا دارد و بگویید وظیفه ما و حق آنهاست و شهدا را خوشحال می‌کند. 

وی همچنین تصریح کرد: کار مراجعه کننده از جامعه هدف که خیلی زیروبم کار اداری را نمی‌داند را پیگیری کنید تا شهدا دعاگوی شما باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار