مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان:

انس و ارتباط با شهدا می‌تواند آینده جوانان و نوجوانان کشور را بیمه کند

سرهنگ «مهدوی فرد»گفت:شهید، چراغ فروزان و همیشه تابناک مسیر آزادگی و شهدا؛ طلایه داران جاودانه عزت، استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند و امروز به اعتبار و برکت خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است که ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.
کد خبر: ۶۵۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ - 12March 2024

شهدا چراغ فروزان و همیشه تابناک مسیر آزادگی هستند/انس و ارتباط با شهدا می‌تواند آینده جوانان و نوجوانان کشور را بیمه کند

 سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس کرمان به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: «ولا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله. اموات بل احیا و لکن لا تشعرون» هر کسی را که در راه خدا کشته و شهید شد، مرده نپندارید؛ بلکه او زنده جاوید است ولیکن شما این حقیقت را در نخواهید یافت.

 وی افزود: شهید، چراغ فروزان و همیشه تابناک مسیر آزادگی و شهدا؛ طلایه داران جاودانه عزت، استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند و امروز به اعتبار و برکت خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است که ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.

مهدوی فرد با بیان اینکه امروز باید در راستای تبیین روش و منش شهدا و تداوم راه آنها که همان حفظ ارزش‌های نظام اسلامی است تلاش کنیم ادامه داد: ما باید ادامه‌دهنده راه آن کبوتران خونین بال، آنچه را که باعث شد تا آنها برایش خون پاکشان را تقدیم کنند باشیم.

وی توضیح داد: انس و ارتباط با شهدا و بهره‌گیری از راه و روش و سیره شهیدان می‌تواند آینده جوانان و نوجوانان کشور را بیمه کند و بدون تردید این روحیه مجاهدت و مقاومت در کشور باعث دست یافتن به افق‌های بیشتر خواهد شد. شهدا نه با حرف، بلکه با عمل به ما آموختند که می‌توانیم با اتکا به خدا بر مشکلات فائق شویم. نظام مقدس اسلامی، نتیجه ایثارگری شهداست که امروز زنده نگه داشتن یاد آنها باعث تداوم حرکت انقلاب شده و همه باید به وظیفه خود در قبال نظام اسلامی و شهدا عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار