مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

شهدا طلایه داران جاودانه عزت، استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ - 12March 2024

شهدا طلایه داران جاودانه عزت، استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت بزرگداشت روز شهدا پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم اله الرحمن الرحیم

شهید، چراغ فروزان و همیشه تابناک مسیر آزادگی و شهدا؛ طلایه داران جاودانه عزت، استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند و امروز به اعتبار و برکت خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است که ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.

افتخارآفرینی شهدا و استمرار این راه شکوهمند و پررهرو در امتداد حیات پربرکت و عزت آفرین انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از هرچیز مدیون منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و صبوری و ایستادگی خانواده‌های شهدا است؛   همان عزیزان معزز و گرانقدری که با دل‌های صابر خود، همواره استوار و ثابت قدم، صبر و شکیبایی ورزیدند و با عشق و امید در پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

بدون تردید عزت و آبروی امروز اسلام و امت اسلامی، مرهون خون‎های پاک و مطهر این شهیدان است که بر صحیفه سرخ آنان واژه‌ها و حقایق رفیع و ژرفی، چون عاشورا، کربلا، می‌درخشد و اینان همواره هدایت گر نسل‌های امروز و فردای جهان اسلام خواهند بود.

اینجانب این روز را که به نام مقدس شهدا نامگذاری شده است به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران سرافراز ایران اسلامی به خصوص خانواده معزز و معظم شهدا‌ی استان بوشهر تبریک عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار