حزب‌الله ۸۰ هزار صهیونیست‌ را مجبور به ترک شهرک‌های اشغالی کرد

حزب‌الله موفق شده در جریان نبرد چندماهه خود با رژیم صهیونیستی، بیش از ۸۰ هزار شهرک‌نشین را وادار به ترک مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی کند.
کد خبر: ۶۵۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ - 13March 2024

حزب‌الله ۸۰ هزار صهیونیست‌ را مجبور به ترک شهرک‌های اشغالی کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان به نقل از «تامیر هایمن»، فرمانده سابق لشکر امان گزارش داده‌اند که حزب‌الله توانسته است در جریان تنش‌هایی که تا کنون ادامه یافته؛ بیش از ۸۰ هزار شهرک نشین را از مناطق شمالی خارج کند.

تامیر هایمن همچنین افزوده است که حزب‌الله لبنان توانسته یک منطقه حایل در شمال ایجاد کند.

ساعاتی پیش نیز، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که چند عملیات دیگر را علیه نظامیان و مرکز‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۲:۴۵ ظهر دیروز سه‌شنبه دوازدهم مارس ۲۰۲۴ موضع الجرداح را با موشک‌های «برکان» هدف قرار دادند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که عصر دیروز موضع صهیونیستی «جل العلام» و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پشت آن را با چندین موشک برکان هدف قرار داده است.

علاوه بر این، مواضع صهیونیستی «حدب یارین» و «برکه ریشا» و پادگان صهیونیستی «زرعیت» در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز از سوی رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان هدف حمله با موشک‌های برکان قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار