در پیام فرمانده انتظامی خراسان رضوی مطرح شد؛

رمضان فرصتی برای گذشتن از خود در جهاد با نفس

سردار «تقوی» در پیامی، حلول ماه مبارک رمضان و ماه ضیافت الهی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ - 13March 2024

رمضان فرصتی برای گذشتن از خود در جهاد با نفسبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با صدور پیامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ»
ماه رمضان است، ماهی که قرآن برای راهنمایی مردم و نشانه‌های هدایت و فرق میان حق و باطل در آن نازل شده است.

رمضان دیگری فرا رسیده و نفس‌هایمان با نسیم سحرهایش گره خورده است شوق هنگامه افطار و مناجات‌هایش در سینه‌مان جاری هست، سرشار از لحظه‌های پرفیض هستیم که چشمه ساز پاک بندگی‌اش، زنگار از سر روی روح می‌زداید، رمضان آمده است و بار دیگر مائده رحمت الهی در مهیمانی خداوند گشوده شده است و فرصتی دوباره به ما دست داد تا در یک ماه پرفضیلت دیگر در معرکه پیکار با نفس، پیروز و سربلند باشیم.

فرصتی دست داد تا بتوانیم در جهاد با نفس از خود بگذریم به فکر نیازمندان باشیم ماهی که به انسان رأفت مهربانی الهی دست داده و انسان‌ها بیشتر به فطرت پاک الهی خود رجعت می‌کنند و این وقتی مغتنم است تا خویشتن را در برابر ذنوب بیمه کنیم و بدی‌ها را از خود برانیم و پاکی‌ها را جایگزین کنیم.

حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران و نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه را به همه شما همکاران در فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی تبریک عرض می‌کنم و برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار