توسط مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی تشریح شد.

فعالیت پایگاه‌های اهدای خون خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان

اصغریان فعالیت پایگاه‌های اهدای خون استان خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان را اعلام نمود.
کد خبر: ۶۵۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ - 13March 2024

فعالیت پایگاه‌های اهدای خون خراسان رضوی در ماه مبارک رمضانبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان «سعید اصغریان» مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی فعالیت پایگاه‌های اهدای خون در استان را تشریح کرد.

وی اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان، پایگاه‌های اهدای خون مشهد مقدس و شهرستان‌های استان پس از افطار آماده پذیرش داوطلبان ایثارگر اهدای خون خواهند بود. 

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی ادامه داد: پایگاه‌های اهدای خون مشهد شامل پایگاه امام رضا (ع) واقع در میدان شریعتی (تقی‌آباد) ابتدای خیابان دانشگاه – پایگاه امید واقع در نیش خیابان آیت‌الله شیرازی سه طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید - پایگاه حرم مطهر واقع در صحن پیامبر اعظم (ص) جنب ورودی باب الکاظم (ع) از ورودی خیابان امام رضا علیه‌السلام به حرم مطهر – پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی ۲۸ منطقه قاسم‌آباد – پایگاه شهید سلیمانی واقع در بلوار استقلال بین استقلال دو و چهار - پایگاه مهر واقع در نبش بلوار ابوطالب ۳۳ در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۴ فعال هستند. 

اصغریان گفت: پایگاه اهدای خون امام رضا علیه‌السلام در شیفت صبح از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳ آماده پذیرش داوطلبین اهدای خون است. شهرستان‌های تربت حیدریه و قوچان، نیشابور، سبزوار، گناباد، تربت جام و کاشمر نیز بعد از افطارآماده پذیرش داوطلبان خواهند بود. 

وی در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع)، از همه مردم خداجو و نوع‌دوست استان خراسان رضوی دعوت کرد برای حفظ ذخائر انواع فراورده‌های خونی و تامین نیاز حیاتی بیماران به این فراورده‌ها، در طول ایام ماه مبارک رمضان با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون و اهدای خون خود از زیباترین انفاق در ماه انفاق و عبادت بهره‌مند شوند. این مقام مسئول به داوطلبان روزه‌دار اهدای خون توصیه کرد تا ساعتی پس از افطار برای اهدای خون به پایگاه‌ها مراجعه کنند و پس از اهدای خون تا سحر، تغذیه مناسب‌تری همراه با مصرف بیشتر مایعات داشته و در طول روز از فعالیت‌های سنگین پرهیز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار