رسانه صهیونیستی خبر داد؛

اختلال روانی ۵۲۰ هزار صهیونیست در پی عملیات طوفان‌الاقصی

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ۵۲۰ هزار صهیونیست به درمان اختلال استرس پس از حادثه در پی عملیات ۷ اکتبر و جنگ غزه نیاز دارند.
کد خبر: ۶۵۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ - 13March 2024

اختلال روانی ۵۲۰ هزار اسرائیلی در پی «طوفان الاقصی»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) از دچار شدن تعداد زیادی از صهیونیست‌ها به اختلالات روانی پس از عملیات طوفان‌الاقصی خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این‌باره گزارش داد که ۵۲۰ هزار صهیونیست به درمان اختلال استرس پس از حادثه (پی‌تی‌اس‌دی) در پی عملیات ۷ اکتبر و جنگ غزه نیاز دارند.

۱۵۸ روز از جنگ در غزه می‌گذرد؛ جنگی که طولانی‌تر از هر جنگ دیگر در تاریخ کوتاه رژیم صهیونیستی است و اشغالگران هیچ‌گونه آمادگی برای ورود به آن نداشتند.

طولانی شدن جنگ، همزمان با عدم دست‌یابی به اهداف، آن هم جنگ شهری که اولین تجربه ارتش رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، شرایطی را به وجود آورده است که به قول «اسحاق بریک» ژنرال بازنشسته ارتش این رژیم، امکان سخن گفتن آن در رسانه‌ها وجود ندارد.

پیش از این نیز روزنامه «هاآرتص» نوشته بود که «ایتمار بن‌گویر» و همفکران او در وزارت امنیت داخلی از اکتبر سال گذشته تاکنون بیش از ۱۴ هزار قبضه سلاح در اختیار شهرک‌نشینان قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار