مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد؛

برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر عربی رضوی در خوزستان

منادی گفت: از آنجایی که خوزستان در موضوع شعر عربی دارای ظرفیت گسترده و بی‌نظیری در کشور است، از قدیم میزبان جشنواره بین‌المللی شعر عربی رضوی بوده است.
کد خبر: ۶۵۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ - 13March 2024

برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعرعربی رضوی درخوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «مجید منادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان امروز در حاشیه نشست هم‌اندیشی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی اظهار داشت: امسال چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی که بیست و دومین جشنواره از سری جشنواره‌های امام رضا (ع) در کل کشور با محوریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و زیرمجموعه‌هایش از جمله بنیاد امام رضا (ع) و ادارات کل استانی است، به میزبانی خوزستان برگزار می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که خوزستان در موضوع شعر عربی دارای ظرفیت گسترده و بی‌نظیری در کشور است، از قدیم میزبان این جشنواره بوده است. از سال گذشته که دولت سیزدهم روی کار بوده، دولت و مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه ویژه‌ای به برخی از موضوعات از جمله جشنواره رضوی داشته است.

منادی با بیان اینکه جشنواره شعر رضوی که سال گذشته برگزار شد مورد توجه رسانه‌ای قرار گرفت و بازتاب خوبی هم داشت، تصریح کرد: امسال قصد کردیم با هم‌اندیشی اهالی شعر و ادب حوزه زبان عربی، بتوانیم نقاط ضعف را شناسایی و برطرف کنیم و بر نقاط قوت تاکید و آنها را پررنگ کنی تا جشنواره‌ای که امسال برگزار می‌کنیم جامعه و کامل باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان داشت: «سید شبیر محسنی حسین‌پور» که از شاعران به نام، فرهیخته و با سابقه خوزستان هستند امسال به عنوان دبیر جشنواره منصوب شده‌اند و کار‌ها را به خوبی پیش می‌برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها