رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند شمال شرق:

روحانیون در ارتقای سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی نقش بسزایی دارند

حجت‌الاسلام عدیده گفت: روحانیون باید نسبت به ارزیابی فعالیت‌های انجام شده، اقدامات لازم را در سطح کوی سازمانی منطقه انجام دهند و در جهت اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت برنامه‌ریزی‌های مدونی را به منظور هرچه بهتر شدن برنامه‌های آموزشی و تربیتی انجام دهند.
کد خبر: ۶۵۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳ - 13March 2024

به گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، نشست هم‌اندیشی روحانیون منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی این منطقه در مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام عدیده در این نشست با اشاره به نقش روحانیون در امور فرهنگی اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی در سطح منطقه پدافند شمال شرق دارای گستره فراوانی بوده و در زمینه‌های مختلفی اجرا می‌شود که نقش روحانیون در این حوزه از اهمیت فروانی برخوردار است.
وی افزود: روحانیون باید نسبت به ارزیابی فعالیت‌های انجام شده، اقدامات لازم را در سطح کوی سازمانی منطقه انجام دهند و در جهت اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت برنامه‌ریزی‌های مدونی را به منظور هرچه بهتر شدن برنامه‌های آموزشی و تربیتی انجام دهند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام ضمن قدردانی از زحمات روحانیون فعال در امور قرآنی و اشاعه فرهنگ نماز در سطح کوی سازمانی این منطقه، تصریح کرد: با عنایات خداوند متعال اقدامات ارزنده‌ای در راستای اشاعه فرهنگ نماز، قرائت، تفسیر و حفظ قرآن صورت گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان به ایجاد فضا‌های فیزیکی و زیباسازی نمازخانه‌ها، برگزاری منظم جلسات شورای اقامه نماز استان و همچنین نشر محتوای فرهنگی و تبلیغی با موضوع نماز و مهدویت و برگزاری کارگاه‌های اعتقادی و مذهبی ویژه کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌ها اشاره کرد.

در ادامه این نشست پیرامون استفاده از ظرفیت روحانیون جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف در سطح منطقه و هم چنین برنامه‌های متنوع فرهنگی در ماه مبارک رمضان تبادل نظر شد.

روحانیون در ارتقای سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی نقش بسزایی دارند

روحانیون در ارتقای سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی نقش بسزایی دارند

روحانیون در ارتقای سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی نقش بسزایی دارند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها