برگزاری یازدهمین دوره جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در شهرستان جلفا

امیر دریادار دوم «رضا عباسی» گفت: پاسداشت از صبر و شکیبایی و ایستادگی و رشادت مادران و همسران شهدا و جانبازان را باید بر خود واجب بدانیم چرا که دستاورد‌ها و پیشرفت‌های امروز کشورمان را مدیون خون پاک شهدای گرانقدر و در راس آن مادران و همسران ایثارگر آن‌ها هستیم.
کد خبر: ۶۵۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ - 13March 2024

برگزاری یازدهمین دوره جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در شهرستان جلفا

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، یازدهمین دوره جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در قالب تکریم مادران و همسران شهدا و جانبازان در شهرستان جلفا برگزار شد.

در این جشنواره دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ضمن تبریک حول ماه رمضان و سالروز بزرگداشت شهدا گفت: پاسداشت از صبر و شکیبایی و ایستادگی و رشادت مادران و همسران شهدا و جانبازان را باید بر خود واجب بدانیم چرا که دستاورد‌ها و پیشرفت‌های امروز کشورمان را مدیون خون پاک شهدای گرانقدر و در راس آن مادران و همسران ایثارگر آن‌ها هستیم.

دریادار دوم عباسی افزود: در سایه همین ایثارگری‌ها است که توانسته ایم به پیشرفت‌های علمی، دفاعی و تولیدی در کشور دست یابیم. خانواده‌های معظم شهدا دین خود را به اسلام و انقلاب و ولایت به بهترین شکل با تقدیم عزیزانشان در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده اند و امروز وظیفه ما است که قدردان آن‌ها باشیم و به شایستگی سبک زندگی و ارزش‌های والای آنان را در جامعه نشر دهیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی افزود: جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت هر ساله برای تکریم از مادران و همسران شهدا و جانبازان در سطح استان و در شهرستان‌ها برگزار می‌گردد و امروز در اولین روز ماه مبارک رمضان میزبان ۱۱۰ مادر وهمسر شهید شهرستان جلفا هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها