احتمال اشغال مجدد کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به اشغال مجدد کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی هشدار داد.
کد خبر: ۶۵۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ - 13March 2024

احتمال اشغال مجدد کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر ایجاد بیش از ۷۵۰ ایست بازرسی در طول و عرض کرانه باختری در کنار استقرار هزاران تن از عناصر گردان‌ها و تیم‌های پلیسی در این منطقه به معنی اشغال مجدد کرانه باختری خواهد بود.

این وزارت خانه تاکید کرد: این اقدامات باعث ایجاد تنش‌ها و درگیری‌های بیشتر در کرانه باختری می‌شود. ایجاد چنین ایست‌های بازرسی با هدف مجازات دسته جمعی فلسطینی‌ها صورت گرفته است.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تصریح کرد: کابینه تل آویو با استقرار این تعداد گسترده از نیرو‌های ارتش به دنبال تثبیت منطق نظامی خود در تعامل با آرمان ملت فلسطین و حقوق فلسطینی‌ها است.

پیش از این رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داده بود که ارتش این رژیم آماده باش بی‌سابقه‌ای را برای ماه مبارک رمضان در کرانه باختری اعلام کرده است.

حدود ۲۴ گروهان و ۲۰ دسته و دو یگان ویژه به علاوه ۵ هزار نیروی ذخیره از شهرک‌های مختلف در کرانه باختری مستقر خواهند شد که به این ترتیب مجموع این نیرو‌ها بالغ بر ۱۵ هزار نظامی خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار