سامانه بارشی فردا از کشور خارج می‌شود

سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد که بارش برف و باران تا فردا(یکشنبه) مهمان تهرانی‌ها و اکثر استانهای کشور بماند و رفته رفته از شدت بارش‌ها کاسته شود.
کد خبر: ۶۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ - 09January 2016

سامانه بارشی فردا از کشور خارج می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سازمان هواشناسی امروز( شنبه) پیش بینی کرد که سامانه بارشی ورود یافته به کشور که موجب برف و باران شده است تا 24 ساعت آینده مهمان تهرانیها و استانهای مرکزی کشور بماند.

طی 24 ساعت آینده اکثر مناطق کشور و پایتخت با وزش باد، باران، برف، رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود و رفته رفته از شدت بارشها کم میشود.

این سامانه بارشی که در حال حاضر اکثر نقاط کشور را با بارندگی همراه کرده از عصر جمعه و از غرب وارد کشور شده و موجی از بارندگی ها را فراهم آورده است؛ این سامانه بارشی به تدریج و از شامگاه فردا از کشورمان عبور می کند.

آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، سیستانوبلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه ،گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد امروز و فردا میزبان بارشها و وزش باد هستند.

همچنین مردم در خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خوزستان نیز در طول ساعتهای آینده فقط رگبار،رعد و برق و بارندگیهای خفیف را شاهد خواهند بود.

نظر شما
پربیننده ها