پیام تسلیت دریاداردوم رضا عباسی در پی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان سرافراز «پوررادی»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت مرحوم «حاج مقصود پوررادی»، پدر بزرگوار شهیدان سرافراز «امیر و رضا پوررادی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۵۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰ - 13March 2024

پیام تسلیت دریاداردوم رضا عباسی در پی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان سرافراز «پوررادی»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی،دریاداردوم «رضا عباسی»مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت مرحوم «حاج مقصود پوررادی»، پدر بزرگوار شهیدان سرافراز «امیر و رضا پوررادی» را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

این پدر صبور و قهرمان‌پرور که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را با اخلاص در راه عظمت اسلام و انقلاب نثار کرد، همواره الگویی الهام‌بخش برای نسل‌های امروز و فردای ایران اسلامی خواهد بود. حاج مقصود پوررادی مداح انقلابی تبریز، جانباز و از رزمندگان لشکر عاشورا و از حماسه خوانان دوران دفاع مقدس بود که دو فرزند خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کرد. ایشان همواره به عهد خود با شهیدان پایبند بود و در دفاع از انقلاب و رهبری، همواره پابرجا بود. او در هیئت شهدای گمنام و پنج تن آل عبا، مداحی در تراز انقلاب اسلامی بود. از خداوند متعال برای خانواده شان صبر و علو درجات را برای حاج مقصود پوررادی مسئلت دارم. روحشان با امام حسین علیه السلام محشور باد انشاءالله

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار