مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

رویکرد دولت سیزدهم توجه ویژه به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است

ربیعی گفت: همه ملت‌ها در تاریخ خود روز‌هایی به نام ایثار و فدارکاری دارند، اما این روز در جمهوری اسلامی با شهادت رنگ و بوی دیگری گرفت
کد خبر: ۶۵۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ - 14March 2024

رویکرد دولت سیزدهم توجه ویژه به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، رضا ربیعی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی عصر چهارشنبه در آئین بزرگداشت روز شهید، اظهار داشت: همه ملت‌ها در تاریخ خود روزهایی به نام ایثار و فدارکاری دارند اما این روز در جمهوری اسلامی با شهادت رنگ و بوی دیگری گرفت.

رضا ربیعی با بیان اینکه ۲۲ اسفندماه سال ۵۸، از سوی امام راحل دستور تأسیس بنیاد شهید صادر شد، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم و ارائه خدمات مناسب به جامعه ایثارگری ۲ رسالت خطیر بنیاد شهید و امور ایثارگران است که باید اذعان داشت اکنون ۱۰۵ هزار و ۴۰۰ نفر خانواده معظم شهدا، جانباز و آزاده زیر چتر حمایتی این نهاد قرار دارند.

وی سند هویت و انقلابی استان مرکزی را تقدیم هفت هزار و ۲۰۰ شهید، ۱۵ هزار جانباز و یک‌هزار آزاده به نظام جمهوری عنوان کرد و گفت: رویکرد دولت سیزدهم توجه ویژه به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بیان کرد: نباید فراموش کرد که فرهنگ ایثار و شهادت دربردارنده آثار و برکات عظیمی است که به شکل مستقیم و غیرمستقیم جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

ربیعی خاطرنشان کرد: ضرورت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ترویج آن در جامعه و مشاهده آثار و کارکردهای مثبت آن در گرو داشتن باور عمیق و اندیشه بلند است و باید این تفکری را با ساز و کارهای مناسب به صورت عمیق در بین مردم نهادینه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار