مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس خبرداد؛

برپایی نمایشگاه بصیرت و جهاد تبیین در شیراز

سردار «بیانی» از برپایی نمایشگاه بصیرت و جهاد تبیین در شیراز خبر داد و گفت: نمایشگاه بصیرت و جهاد تبیین بعد از ماه مبارک رمضان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران در شیراز برپا خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ - 14March 2024

برپایی نمایشگاه بصیرت و جهاد تبیین در شیرازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس فارس، سردار «ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امروز ۲۳ اسفند در جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش استان فارس ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات، از برپایی نمایشگاه بصیرت و جهاد تبیین در شیراز خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه بصیرت و جهاد تبیین بعد از ماه مبارک رمضان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در شیراز برپا خواهد شد.

بیانی با دعوت از مدیران مدارس و معلمان برای شرکت در این نمایشگاه بصیرتی فاخر، خاطر نشان کرد: ویژگی منحصر به فرد این نمایشگاه بیان موضوعاتی است که یقینا کمکی برای معلمان در تربیت نسل آینده کشور خواهد بود.

«فرشید قاسمی» مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه اظهار داشت: باید با برنامه ریزی هدفمند، شرایطی را فراهیم کنیم که در ایام تعطیلی عید نوروز، دانش آموزان به خصوص محصلان مدارس شاهد به نحو احسن از این زمان استفاده کنند.

قاسمی در بخش دیگر سخنان خود بر توانمند سازی دبیران مدارس شاهد در راستای تدریس مطلوب‌تر دروس تاکید کرد.

در پایان این ستاد مصوب شد که انجمن علمی مدارس ابتدایی شاهد به فعالیت خود ادامه دهد، طرح افق قرآنی شاهد تداوم یابد و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش فارس مسابقات ورزشی یادواره شهدای دانش آموز برگزار شود.

همچنین امتحانات نوبت اول و دی ماه روزانه و بزرگسال شاهد تجزیه و تحلیل شود و ارتقای سطح کیفی دانش آموزان با معدل نیاز به تلاش بیشتر متوسطه یک و دو به بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال گردد تا برنامه ریزی‌ها در راستای تقویت محصلان انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار