مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

رتبه برتر گیلان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

«داوطلب» از رتبه برتر گیلان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد و گفت: حدود هزار و ۵۰۰ نفر از والدین شهدا در قید حیات هستند، اما حدود سه هزار خاطره‌نگاری از خانواده شهدا در استان گیلان جمع‌آوری شده و تمامی گلزار‌های شهدا نیز در استان ترمیم و بهسازی شدند.
کد خبر: ۶۵۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ - 14March 2024

رتبه برتر گیلان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت/ ۳۰۰۰ خاطره‌نگاری از خانواده شهدا جمع‌آوری شدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «محمدرضا داوطلب» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان امروز (پنجشنبه) در همایش «شکوه ایثار» آیین تجلیل از افتخارآفرینان شاهد و ایثارگر استان اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش همه جامعه ایثارگری در کشور و در بخش‌های مختلف جایگاه بسیار مناسبی داریم و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رتبه برتر کشور را دراختیار داریم.

وی تصریح کرد: با توجه به فعالیت سه هزار و ۱۱۷ قرآن‌آموز در گیلان، در گروه قرآنی نیز رتبه دوم کشور را داریم و در بخش‌های دیگر نیز صاحب‌های مقام هستیم و امیداریم که درخشش فرزندان شهدا و جانبازان و آزادگان همچنان به افتخارآفرینی خود ادامه دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان بیان کرد: حدود هزار و ۵۰۰ نفر از والدین شهدا در قید حیات هستند، اما حدود سه هزار خاطره‌نگاری از خانواده شهدا در استان گیلان جمع‌آوری شده و تمامی گلزار‌های شهدا نیز در این استان ترمیم و بهسازی شدند.

در پایان این مراسم نیز از تعدادی از نخبگان جانباز و آزاده و فرزندان شهدا و جامعه ایثارگران که در بخش‌های مختلف مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی صاحب رتبه شده بودند، تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها