با همکاری اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان؛

«بشقاب پرنده» بهترین فیلم کوتاه جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور شد

فیلم کوتاه «بشقاب‌پرنده» به کارگردانی زهرا یزدان‌پناه و تهیه‌کنندگی حمیدرضا منتظری و سعید نجاتی رتبه برتر جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» را به دست آورد.
کد خبر: ۶۵۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰ - 14March 2024

«بشقاب پرنده» بهترین فیلم کوتاه جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، فیلم کوتاه «بشقاب‌پرنده» به کارگردانی «زهرا یزدان‌پناه» و تهیه‌کنندگی «سید حمیدرضا منتظری» و «سعید نجاتی» توانست در نوزدهمین جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» جایزه بهترین فیلم را از آن خود کند.

نوزدهمین جشنواره «ره آورد سرزمین نور» با موضوع راهیان نور، دفاع مقدس و جبهه مقاومت و مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این رویداد، این دوره از جشنواره در ۲ بخش حرفه‌ای شامل گزارش خبری، ایده‌های نو، پوستر، شعر فیلمنامه، نمایشنامه، فیلم، مستند، فیلم داستانی کوتاه و بلند، نماهنگ، هنرهای تجسمی، نقاشی، کتاب، عکس، فضای مجازی و گروه سرود و بخش مردمی شامل متن ادبی، دلنوشته، خاطره، عکس تلفن همراه و نقاشی، آثار مورد بررسی قرار گرفت.

«زهرا یزدان پناه» کارگردان فیلم کوتاه «بشقاب‌پرنده» جایزه بهترین فیلم در بخش فیلم کوتاه را دریافت کرد.

فیلم کوتاه «بشقاب‌پرنده» محصول انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، بنیاد فرهنگی روایت فتح و دفتر تولید فیلم کوتاه انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان است.

در این فیلم کوتاه، فاطمه نعمتی، احمد دهقان رحیمی، آرزو جعفری، صالح اگیباوی، محمد حسین اگیباوی، ارسلان ایرانمنش، حدیث سعدونی، کوثر محسنی و مسعود ایوبی، ایفای نقش دارند. در خلاصه داستان «بشقاب پرنده» آمده است: «میرآب پسر خیال‌پرداز ده ساله که در تصوراتش با موجودات فضایی ارتباط دارد، در پی بازی با بچه ها در مزرعه گندم شیئی پیدا می‌کند که فکر می‌کند بشقاب پرنده است و برای بردن او به فضا، آمده است..»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار