استاندار ایلام:

شهدا سرمایه‌های عظیم و معنوی کشور هستند

«بهرام‌نیا» گفت: شهدا سرمایه‌های عظیم و معنوی کشور هستند و در واقع اقتدار روزافزون کشور در گرو جان‌فشانی شهدا و ایثارگران و استقلال و حریت مردم، مرهون خون پاک شهدای عزیز کشور بود.
کد خبر: ۶۵۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ - 14March 2024
شهدا سرمایه‌های عظیم و معنوی کشور هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام در آیین بزرگ‌داشت شهدا اظهارداشت:ماه رمضان ماه رحمت و فرصتی برای خودسازی، تهذیب اخلاق، معنویت و آمرزش گناهان است.
 
وی خانواده‌های شهدا را زینت‌بخش و نگین هر محفلی ذکر کرد و گفت: بسیار خوشحالیم از این‌که در این برنامه که خانواده‌های معظم شهدا حضور دارند و مورد تکریم قرار خواهند گرفت.
 
نماینده دولت در استان ایلام یادآورشد: شهدا سرمایه‌های عظیم و معنوی کشور هستند و در واقع اقتدار روزافزون کشور در گرو جان‌فشانی شهدا و ایثارگران و استقلال و حریت مردم، مرهون خون پاک شهدای عزیز کشور بود.
 
 «بهرام‌نیا» تشکیل تمدن اسلامی را جزو اهداف اولیه شهدا عنوان کرد و گفت: دشمن و نظام سلطه با همه امکانات و ظرفیت‌ها در تقابل با این مسیر بود و برای ایستادگی در مقابل نظام اسلامی همه سرمایه‌های مادی خود را هزینه کرد که اوج وقاحت و ددمنشی، کودک‌کشی و جنایت آنان در غزه بود. 
 
وی اضافه کرد: پایه‌گذار تمدن نوین اسلامی امام (ره) و شهدا بودند. تمدن نوین اسلامی مسیری است که نیاز به تلاش و مجاهدت دارد و تحقق این تمدن تنها به واسطه مجاهدت شهدا است.
 
نماینده عالی دولت در استان ایلام عنوان کرد: در جنگ تحمیلی جوانان خوش‌فکر و رعناقامت، جان عزیز خود را فدا کردند تا اسلام زنده بماند و زمینه‌ساز رشد و پیشرفت نظام در همه حوزه‌های نانوتکنولوژی، صنایع نظامی، دریایی و ... بودند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار