مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس لرستان خبر داد؛ 

برگزاری ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی لرستان

سرهنگ رشیدی از برگزاری ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی این استان خبر داد و گفت: این جشنواره در ششمین دوره‌اش در دو بخش دانش آموزی و عمومی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴ - 15March 2024

برگزاری ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی لرستانسرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در لرستان از برگزاری ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در این استان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش دانش آموزی و عمومی برگزاری می‌شود.

سرهنگ رشیدی با اشاره به محورها و قالب‌های جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی بیان کرد: پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزارهای کاربردی، کلیپ و موشن گرافی، پویانمایی و اینفوگرافی محورها و قالب‌های این جشنواره است.

وی با اشاره به گاهشمار ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا یکم خرداد ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند آثارشان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در پیام رسانهای داخلی به شماره 09168485317  و یا به آدرس دبیرخانه، خرم آباد- خیابان اندیشه-جنب ترمینال شرق- کوچه اندیشمند 9- پلاک 1 – کد پستی68766-66833 ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها