نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

یاد ۳ هزار و ۵۳۵ شهید گلگون‌کفن زنجان همواره گرامی داشته شود

آیت‌الله «خاتمی» گفت: باید یاد ۳ هزار و ۵۳۵ شهید گلگون‌کفن زنجان در مساجد همواره گرامیداشته شود.
کد خبر: ۶۵۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ - 15March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی»، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان به در پیش بودن عید نوروز اشاره و اظهار داشت: در این رابطه باید متوجه نیاز نیازمندان هم بود و نباید از این مهم غفلت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید به لزوم پاسداشت روز شهید و گرامیداشتن یاد شهدا افزود: یاد ۳ هزار و ۵۳۵ شهید گلگون کفن در مساجد همواره گرامیداشته شود، چرا که ما به آن‌ها نیاز داریم و آن‌ها نیازی به ما ندارند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت، عزت، سربلندی و حفظ اقتدار و ایستادگی مسؤولان در مقابل دشمنان برکت و نتیجه خون شهدا است، تصریح کرد: دشمنان با وجود داشتن خیال خیانت به کشور اما توان انجام کاری را ندارند که این اقتدار هم نشات گرفته از ایثار همین شهدا است.

آیت‌الله خاتمی باتوصیه به جوانان برای خودسازی و توجه به معنویت گفت: دوری از منیت و هوای نفس از راه‌های خودسازی است که از تذکرات همه بزرگان دین به شمار می‌رود و در این رابطه باید به نامه فرزند امام خمینی (ره)، حاج احمد آقا که کلمه به کلمه ان برای جوانان درس ایمان، اخلاق، معرفت است توجه شود.

امام جمعه زنجان جوانی را فرصت کسب معرفت دانست و ادامه داد: در این ایام باید تلاش شود تا بر شیطان و هوای نفس غلبه کرد، چرا که بدترین مسئله فریب شیطان است.

وی با اشاره به روز ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت بیان کرد: این روز یکی از روز‌های برجسته در تاریخ کشورمان است که با همکاری آیت‌الله حاج سید «ابوالقاسم کاشانی» بستری فراهم شد که شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی آن روز وارد میدان شده و زمینه ملی شدن صنعت نفت فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها