فرمانده مرزبانی فراجا:

لزوم تبیین سبک زندگی شهدا برای نسل جوان/ وصیت‌نامه شهدا در مدارس بازخوانی شود

سردار گودرزی با اشاره به تشییع پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در سراسر کشور گفت: باید راه و سبک زندگی شهدا برای نسل جوان تبیین شود.
کد خبر: ۶۵۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۳ - 22March 2024

لزوم تبیین سبک زندگی شهدا برای نسل جوان/ وصیت‌نامه شهدا در مدارس بازخوانی شودسردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: با وجود نیرو‌های انقلابی با روحیه شهادت‌طلبی در نیرو‌های مسلح و همچنین وجود وحدت بین مسئولان و سازمان‌های دولتی و غیردولتی در زیر سایه فرماندهی معظم کل قوا تاکنون دشمنان به هیچ یک از اهداف شوم خود نرسیده‌اند.

سردار گودرزی با تاکید بر اینکه مرزبانان با ایمان و اعتقاد قلبی راسخ همچون دژی مستحکم در برابر بیگانگان و معاندان در مرز‌های پرافتخار ایران اسلامی ایستاده‌اند و با اقتدار از مرز‌ها حراست و پاسداری می‌کنند، گفت: مرزبانان در سخت‌ترین شرایط جغرافیایی با رشادت و مجاهدت از مرز‌های ایران اسلامی پاسداری می‌کنند و همانند رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس با اقتدار در مرز‌ها ایستاده‌اند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور افزود: با توجه به گستردگی مرز‌های ایران اسلامی و شرایط سخت آب و هوایی و نزولات آسمانی در بیشتر نقاط مرزی، امنیت و آرامش امروز مرز‌های کشورمان حاصل تلاش شبانه روزی مرزبانان در نقاط صفر مرزی است.

وی با اشاره به تشییع پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در سراسر کشور خاطرنشان کرد: باید راه و سبک زندگی شهدا برای نسل جوان تبیین شود و وصیت‌نامه آن‌ها در مدارس و دانشگاه‌ها بازخوانی و به آن‌ها عمل کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها