نمایشگاه علوم قرآنی در ایلام گشایش یافت

نمایشگاه علوم قرآنی تحت عنوان «می‌خوانمت» با حضور جمعی از جامعه فرهنگی قرآنی در مجتمع فرهنگی هنری ایلام گشایش یافت.
کد خبر: ۶۵۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵ - 17March 2024

گشایش نمایشگاه علوم قرآنی در ایلامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، نمایشگاه علوم قرآنی «می‌خوانمت» با حضور «علی هوشمند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، سرهنگ «محمد حسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام و جمعی از جامعه فرهنگی قرآنی استان در مجتمع فرهنگی هنری ایلام گشایش یافت. 

«هوشمند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر شده است. 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری انتشارات نسیم حیات قم در مجتمع فرهنگی و هنری دایر شده است، افزود: کتب ارائه شده در این نمایشگاه شامل، کتاب قرآن کریم در قطع و چاپ‌های مختلف، کتب ادعیه، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و فرهنگی و مذهبی است.

این مسئول عنوان کرد: در این نمایشگاه مجموعه‌ای نفیس از کتب علوم قرآنی و عترت شامل ۲ هزار جلد کتاب با بیش از ۷۰۰ عنوان از امروز ۲۳ اسفند تا ۲۸ اسفند ماه به مدت یک هفته در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

هوشمند با اشاره به اینکه تمامی کتب این نمایشگاه با ۵٠ درصد تخفیف عرضه می‌شوند، افزود: علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۱ شب از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار