بخش فیزیوتراپی مرکز فرهنگی توانبخشی شهید مطهری افتتاح شد

بخش فیزیوتراپی مرکز فرهنگی توانبخشی شهید مطهری بمنظور ارائه خدمات بهینه درمانی به جانبازان در اصفهان افتتاح شد.
کد خبر: ۶۵۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ - 17March 2024

بخش فیزیوتراپی مرکز فرهنگی توانبخشی شهید مطهری افتتاح شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «مسعود احمدی‌نیا» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان در آئین افتتاحیه بخش فیزیوتراپی شهدای مرکز شهید مطهری لازمه حیات جمهوری اسلامی را صیانت از بهترین و با اقتدارترین پرچم داران جهاد تبیین یعنی جانبازان دانست و اظهار داشت: جانبازان ضایعه نخاعی حجت بعد از شهدا و شهیدان زنده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

احمدی نیا افزود: مرکز فرهنگی توانبخشی شهید مطهری با همت دکتر قاضی زاده معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حمایت‌های استاندار و مساعدت‌های ویژه شهردار شهر شهیدان راست قامت اصفهان سرافراز برای خدمت به جانبازان گرانقدر استان طی ماه‌های گذشته به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات بهینه به جانبازان قطع نخاعی و با تحقیقات و مطالعاتی که در حوزه درمان بنیاد شهید استان انجام شد و به دلیل محدودیت‌های خاصی که این عزیزان متحمل هستند تاسیس بخش فیزیوتراپی را یکی از الزامات برای توانمند‌سازی جانبازان مستقر در این مرکز تشخیص و نسبت به احداث این بخش اقدامات لازم بعمل آمد.

این مسئول ابراز داشت: امیدواریم در مسیر تکمیل مجموعه درمانی شهید مطهری با جدیت و تلاش وافر کار را ادامه و دغدغه های درمانی جانبازان را در این مرکز مرتفع کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان تصریح کرد: بخش فیزیولوژی مرکز شهید مطهری در ایامی که به نام بزرگداشت روز شهید مزین است افتتاح و به نام شهدای والا مقام مرکز ثبت و مورد استقاده جانبازان معزز قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار