امام جمعه زنجان:

دستگاه‌های اجرایی خدمات را به مردم منعکس دهند

آیت‌الله «خاتمی» به ضرورت انعکاس خدمات و اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: کار‌های زیادی انجام می‌شود، ولی چنان که باید انعکاس مطلوبی از آن‌ها صورت نمی‌گیرد.
کد خبر: ۶۵۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴ - 17March 2024

دستگاه‌های اجرایی خدمات را به مردم منعکس دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «علی خاتمی»، نماینده ولی فقیه در استان زنجان در جلسه شورای اداری استان با اشاره به فعالیت‌ها و کارهای یک ساله گذشته دستگاه‌های اجرایی استان اشاره و اظهار داشت: باید ببینیم اقدامات ما طی سال‌جاری در حد ظرفیت و توان ما بوده یا خیر و اگر در حد ظرفیت ها نبوده است باید آن را جبران کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر ضرورت توجه و رسیدگی به خواسته‌ها و مشکلات مردم تاکید کرد و ادامه داد: مدیران در دادگاه عدل الهی و نیز دادگاه تاریخ باید پاسخگوی کارهایشان باشند چرا که آیندگان در خصوص فعالیت های آنها قضاوت خواهند کرد.

وی به مشارکت ۴۸ درصدی مردم استان در انتخابات اخیر اشاره کرد و گفت: ۵۰۰ شبکه فارسی زبان علیه انتخابات در ایران تبلیغ کردند ولی نتوانستند به آنچه می‌خواستند برسند.

آیت‌الله خاتمی به ضرورت انعکاس خدمات و اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: کارهای زیادی انجام می شود ولی چنان که باید انعکاس مطلوبی از آنها صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها