استاندار مازندران عنوان کرد؛

مازندران در آمادگی کامل برای میزبانی نوروزی

«حسینی پور» گفت: استان مازندران با برپایی قرارگاه‌های متعدد و امکانات زیر ساختی لازم برای بهره مندی مسافران نوروزی از همه جهت آماده پذیرش مسافران برای سفر به این خطه از شمال است. ‎
کد خبر: ۶۵۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶ - 17March 2024

مازندران در آمادگی کامل برای میزبانی نوروزیبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران عصر امروز در آیین افتتاح خدمات سفر نوروزی در بابلسر، اظهار داشت: مردم مازندران در سال‌های گذشته ثابت کردند که میزبان خوبی برای مسافران هستند و در نوروز امسال با برنامه‌های متنوع به استقبال مسافران خواهند رفت.

وی افزود: قرارگاه‌های متعددی در استان مازندران راه اندازی شد تا خدمات مطلوب تری به مسافران در شهر‌های مختلف ارائه شود.

استاندار مازندران با ذکر این مطلب که تحت هیچ شرایطی در نوروز امسال کالای دو نرخی در این استان وجود نخواهد داشت، ادامه داد: همه مسافران نوروزی و افراد بومی به یک قیمت کالا‌های اساسی خود را تامین خواهند کرد و هیچ کسی حق ندارد به مسافران گران‌تر بفروشد.

حسینی پور با بیان این مطلب که طرح‌های زیر ساختی جاده‌ای مهم در این استان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح‌های راهبردی در مازندران بدون تردید شاهد روانسازی ترافیکی در این خطه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و همزمانی آن با عید نوروز، ستاد تنظیم بازار استان به صورت منظم برای تامین کالا‌های اساسی تشکیل و مشکلی برای تامین کالای اساسی وجود ندارد.

حسینی پور با بیان اینکه که همه اقلام مورد نیاز عید نوروز در مازندران فراهم شد، خاطرنشان کرد: تقاضای ما از کسبه‌ها آن است که با هماهنگی اتحادیه‌ها بدون دخالت دستگاه‌های نظارتی تامین کالا‌های اساسی مردم را بدون وقفه تامین کنند و در این خصوص اشرافیت کامل برقرار است.

این مسئول تصریح کرد: شهر‌های ساحلی مازندران که میزبان مسافران بیشتری هستند، شهرداران تمرکز بیشتری نسبت به تمیزی شهر‌ها خواهند داشت و از طرف دیگر فضای سبز و مبلمان شهری در شهر‌های مازندران برای نوروز آماده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار