استاندار مازندران:

مردمی سازی رویکرد جدی دولت سیزدهم است

«حسینی پور» گفت: مردمی سازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی؛ رویکرد جدی دولت سیزدهم است.
کد خبر: ۶۵۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷ - 17March 2024

مردمی سازی رویکرد جدی دولت سیزدهم استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، اظهار داشت: توقع مردم از ثبات اقتصادی و در دسترس بودن ارزاق عمومی یک حق طبیعی است و این وظیفه و احساس مسئولیت مسئولان را دو چندان می‌کند.

استاندار مازندران با ذکر این نکته که مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت مسأله محور کار‌های مردم را پیگیری و حل و فصل کنند، افزود: طبق آمار اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان از مجموعه بیش از شش هزار بازدید و نظارتی که از پانزدهم اسفند تاکنون انجام شده است، حدود هزار مورد تخلف به ثبت رسید.

حسینی پور مردمی سازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را رویکرد جدی دولت سیزدهم دانست و تأکید کرد: فعالان بازار شامل اتحادیه‌ها و اتاق اصناف، ناظران اصلی بر بازار کالا‌های مصرفی مردم هستند.

استاندار مازندران، افزود: جلوگیری از تصادف رانندگی و کاهش مصدومیت و فوتی ناشی از تصادف در مازندران، ماموریت اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر استان است.

حسینی پور با اشاره به این که توقع مردم از دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل به حق است، گفت: کاهش غریق دریای خزر و فوتی ناشی از تصادف رانندگی در مازندران از دیگر برنامه‌های امسال ستاد اجرایی خدمات سفر استان است.

استاندار مازندران، گفت: با توجه به سفر و حضور میلیونی مسافران و گردشگران نوروزی به مازندران هر گونه کمبود‌ها باید طبق نیازسنجی ملی تدارک و فراهم شود.

حسینی پور، نسبت به پاکسازی حریم راه‌های استان تاکید کرد و گفت: محور هراز، کندوان و سوادکوه پیشانی ورودی مسافران و گردشگران به استان است که باید به تمام معنا تمیز شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها