فرمانده مرزبانی انتظامی مطرح کرد؛

هوشمند سازی مرز‌ها اولویت مرزبانی فراجا

سردار گودرزی هوشمندسازی مرز‌ها را از اولویت‌های اصلی مرزبانی فراجا دانست و گفت: مرزبانان علاوه بر تأمین امنیت مسافران نوروزی در دریا، تا پایان نوروز در کناران مسافران آماده هرگونه خدمات رسانی و امداد رسانی دریایی هستند.
کد خبر: ۶۵۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ - 18March 2024

هوشمند سازی مرز‌ها اولویت مرزبانی فراجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا در مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره بر هوشمندسازی مرز‌های کشور، اظهار داشت: استفاده از ریز پرنده‌ها، انواع پهپاد‌ها و رادار‌های پیشرفته که در ساحل و عمق دریا یاریگر مرزبانان باشد و همچنین استفاده از سامانه‌های الکترونیکی، اپتیکی، فنس‌های هوشمند و مغناطیسی و حس گر‌ها در مناطق حساس کشور از برنامه‌های مهم هوشمند سازی در مرزبانی است.

سردار گودرزی در ادامه با تأکید براینکه هوشمند سازی برای افزایش توان عملیاتی و اشراف اطلاعاتی مرزبانان یک ضرورت است، افزود: طرح هوشمند سازی همراه و همگام با طرح انسداد مرز‌ها اجرا می‌شود و امید است طرح انسداد مرز‌ها در کمتر از سه سال آینده اجرا شود.

وی همچنین از ایجاد یک دانشکده دریابانی در شمال کشور خبر داد و اظهار داشت: در این دانشکده تفنگداران دریایی، ملوانان و ناخدا‌های باتجربه برای استفاده از شناور‌های پیشرفته آموزش داده می‌شوند تا این نیرو‌های آموزش دیده با کمک تجهیزات به روز، امنیت دریا و مرز‌های آبی کشور را حفظ کنند.

سردار گودرزی همچنین از تلاش مرزبانی برای حفظ امنیت گردشگران در سواحل شمال و جنوب کشور در ایام نوروز خبر داد و گفت: مرزبانان علاوه بر تأمین امنیت مسافران نوروزی در دریا، تا پایان نوروز در کناران مسافران آماده هرگونه خدمات رسانی و امداد رسانی دریایی هستند.

فرمانده مرزبانی انتظامی در خاتمه با قدردانی از زحمات سرهنگ «یدالله شرفی» فرمانده سابق مرزبانی استان بوشهر، گفت: با حکم فرمانده انتظامی کشور مجاهد دیگری به نام سرهنگ «عبدالله خسروی» عهده دار مرزبانی استان بوشهر خواهد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار